Blogger Layouts

Friday, 3 June 2011

kl!!

heyya guys!!!
i am goin to kl..
kener tules cepat ni..
nk g dh..
 xsbr aser nk g...
tp...
ermmmm...
bowink gops g kl..
:P
mcm arrr blh ngak g laen..
 okay arh...
bye....
nk g dh..
:P
 balik nanti...
insyaallah...
akan tules..
 ASSALAMUALAIKUM...
bye blogger..
untuk sementare waktu...
:P
bye!!

Tuesday, 31 May 2011

D0M0....DANB0!!!

CUTE!!

Thursday, 19 May 2011

SYUKUR..

geram aq nger farhan 0rr..
naper au..
d0k puah naper au nger aq..
hate him!!
hate him!!
ergh!!
tekanan jiwer aq dibuatnyer..

ader ker pat0t..
yer g kat0k paller aq..
nk kab0r aq kacau yer d0k g0k..
ni..
tetiber jer kat0k paller aq..
pahtu..
yer g tap0r aq..
baler ngg0h arr..

lepah p0hati yer tap0r..
yer g pullah tangan aq l0rp..
baller..
aq..
abih terseliuh tngn aq..
ergh!!!
saket giler!!

dakper..
ni mungkin care ALLAH nk amp0nkan d0ser aq..
aq syukur..
hermmm..
mungkin...
slamer ni..
aq..
dk bersyukur..
padahal ALLAH bagi aq kesempurnaan angg0te..
hermmm...
aq d0k sed0r...
yg aq ni sempurna tubuh badan..
ALLAH bagi aq saket sket..
nk suruh aq sed0r...
betaper senang nyer biler angg0te badan itu sempurne..

hermmmm...
ALHAMDULILLAH....
syukur...
pembacer2..
t0l0ng arh d0akan sy..
supayer cpt sembuh..
AMIN...

ingat!!
bersyukur..
ASSALAMUALAIKUM..

Saturday, 23 April 2011

boring..

boring..
boring..
boring..

so boring..
nothin 2 do...
i won 2 do somethin thats dissepiering my boring..
but..
nothin 2 do...
ergh~!!

facebuk??
BORED
blogger...
ermm...
BORED 2!!!
 sy berterus terang la.. sy boring giler ni...
xper...
nanti hilang la 2 boring...
insyaallah...

AMIN!!!
BYE...

Saturday, 16 April 2011

:P

Boy: I broke up with her. His Best Friend: What happened? Boy: She’s just too much for me. His Best Friend: What makes you say that? What did she do wrong? Boy: Well, for one.. She only cared about her appearance. Always had to look good, always took fore...ver to get dressed! So insecure.. His Best Friend: So, you broke her heart because she wanted to keep your eyes locked on her? She wanted you to see that you have the prettiest girl under your sleeve and not think otherwise? I see.. Boy: Oh.. Well.. She’d often call me or text me asking where I am, who I’m with, telling me not to smoke, not to drink. She’s so clingy! His Best Friend: So, you broke her heart because she cares about your well being? Because she cares about you a lot? And her greatest fear is losing you. I see.. Boy: But.. Uhh.. Well, she’d always cry when I say something slightly mean. She can’t handle anything. She’s a crybaby! His Best Friend: So, you broke her heart because she has feelings? And because she just wanted to hear you say you love her? I see.. Boy: I.. Well! You know, she’d get jealous easily. I could barely talk to other girls! She’s so annoying! I had to hide it from her so she wouldn’t bitch about it. His Best Friend: So, you broke her heart because she just wanted you to commit to her? She thought you were faithful, but you lied so she could find out later and hurt even more? She just wanted the guy she loves the most to love only her. I see.. Boy: Well, she.. His Best Friend: You broke up with her because she’s good for you? She just wanted the best for you? She’s broken now because you were selfish. Are you proud? Boy: I broke her heart.. Because I couldn’t see what was happening.. What happened to me? His Best Friend: You lost the girl that loved you like no one else could. You see? You didn’t want her when all she ever wanted was you. THAT’S what happened. ___________________________________________________ Think about it, when she’s too much for you.. She just wants the best for you. Because to her YOU’RE the best. If you don’t like something, talk to her about it. You mean so much to her. Don’t just give up. Don’t just leave because you want the easy way out.

Wednesday, 13 April 2011

cipet bergaduh??



xder aper yg perlu dikomenkan!!!!
hanya lihat dan bacer...

Saturday, 9 April 2011

GO AWAY!!!!

rain...
rain...
go away...
come again another day...
daddy wants 2 play..
rain rain go away..

rain..
rain..
go away...
come again another day...
mommy (mak yer) wants 2 play..
rain rain go away....

rain...
rain..
go away..
come again another day..
sister wants 2 play..
rain rain go away..

rain..
rain..
go away..
come again another day..
brother wants 2 play..
rain rain go away...

rain..
rain..
go away...
come again another day...
myself want 2 play...
rain rain go away.....

nk tau saper "rain" 2??
dier ni plakon...
blakon dlm "full house" (org KOREA)
huhuhu..
teker2...
saper cepat dier dpt!!! (???)

Sunday, 27 March 2011

farihin...
jngn tinggalkan sy..
bkn sy jerp..
tp..
KAMI...
tlg arr...
kalau nk tinggal pown bagi arr no tepown ker...
namer fb ker...
(fb x dops nk bagi wanner)
tp sedih giler mg x dops...

aq nk bg mg mender benornyer...
tp...
aq ingat mg balek luser...
so aq dk sedier g arrr..
farihin...
dh ganner nasyid kekgi???
mg x dops...
ssh arrr....
ganner pustaker ekg???
mg x dops ssh arrr...
yg pntg kali..
ganner calon UPSR kekgi,...
mg x dops???
(dk au gops naper)

tlg arrr farihin jngn arr tinggal tmpt ni...
tp aq raser mg x mboh tnggl...
dh nk wak ganner terpakser...
wawawa~~~~
(aq raser kwn2 paritin mesti sedih jgk...)
cian lops...

xd dlm kls...
yer bagi KECAIN ke sesorang...
x per la...
kenangan..
bgs gops...
comey ngak yer bg...

x per la...
aq arap yer sronok kat skool baru yer...
n aq arap...
paritin.... mg dpt 5A dlm UPSR nnt...
AMIN...

CELAMAT TINGGAL PARITIN!!!! (farihin)

Thursday, 24 March 2011

long time no type...

hei3!!
wasak2 meng...!!!!
gua lama x jumpa lu suma....
hadush!!
lu x ingat gua ka???
sampai ati...
cam2 la yer...
:P

x pa2...
laen kali...
amba x nk kwn ngan hang!!!!
X NK!!!
amarrrrang terakhir ni...
kalu hang x buat pilihang...
hang akan trima balasangnya...
dengak baek2 tau...

hadush!!! =_+
speaking mcm2!!!
waduh3...
hahahahah...
boring giler...
x der paper nk buat...
X DER PAPER...
skang ni x der kertas plak...
bkn x der aper2 k...
hahahah....
x der aper2 sebenarnyer...
sajer nk buat sos pancake (suspan)
hahahahah!!!!!

blh tny pembace2 sumer???
boring x ddk kat umah...
mesti boring kan...
apatah lagi org yg xder adek cam aq ni...
emph3..
kecian....
:+

maen fb pown bsn..
maen blogger pown...
(jngn mrh yer BLOG KU...)
hahahah....
hrmh....
lalalalalal...
lululululu...
lelelelele....
lehlehlehleh...
(x puas ati ag... biar r...)

ok....
AOOOOooAAA~ (ngantuk..)
sajer jer...
BYE....
ASSALAMUALAIKUM

Saturday, 19 March 2011

x mng..

huhuhu...
cian lops ker aq...
aq dk mng pown...
hahahhaah....
kecian2...

nk tau x....
sy x mng dlm aper???
nk tau tny kwn sy yg bernamer syasya..
ataupun LU PIKIR LAH SENDIRI
hahahaha...
sajer suker2.... x ley??

boring giler arini...
byesal g kat saner..
x mng paper pown..
skali lg bkn kertas yer,..
tp...
mesti korg dh tau..
hahahhaha

ARGH...
kalaulah boleh pusing kan maser...
aq mesti menang..
2kar kertas ngan ciner 2...
huhuhuhu...
jht...
dp keter control...
sedap arrr bro...
aq dh lamer idamkan keter control...
tp x ley gak...

wawawaw.....
xper la...
nk buat camner..
aq kan x pandai nk buat...
wawawawa....
xper la..
sekurang2 nyer...
dpt mengisi maser lpng aq...

tp...
kat saner..
penuh dngn maksiat..
ergh...
geli aq tngk "PENYANYI" xd..
siap ajak bdk menari lg...
nasib baik aq x kaner...
kalau kener..
habis...
hahahahahah.....

dis is the story for 2day...
ok bye...
ASSALAMUALAIKUM....

Friday, 18 March 2011

HAY!!!

nothing 2 do...
fell so bored
ergh!!!

u now...
sometimes
somethings make me happy
n sometimes not...
ok la...

x der aidier...

Thursday, 17 March 2011

msk TV?

hahahahahah!!!
lwk...
x cayer plak abg aq msk...
"TV"

hahahahahh!!!!!
lawak giler...

nk tau camaner abg aq msk "TV"??
ha...
sbnrnyer...
TV3 mari kat U yer...
aktiviti mender au...
hahahah!!!
dh lah gmbr yer yg pertamer...
abg aq pown x cayer..
apatah lagi adeknyer..

argh!!
jelez lak aser..
hahahahah
huhuhuhu...
heheheheheh.......
haxhaxhaxhaxhahx...
hihihihi...
(aq dh giler ker??)

TV3-5.30 ptg...

Wednesday, 16 March 2011

SUPR@....


semak BOH!!!

boser gilor...

hoyyo...
boso...golo...
hohohohohoho...

hahahhaha sajer memain x ley??
huhuhuhu....
bsn lar ari ni...
xder paper nk buat...
bkn x der kertas....
tapi x der ape-aper...
ok...

semalam g rmh tok..
lps semayang garib jerp aq tidow...
lps mk aq kejut...
aq ckp...
"jap arr mak nk tidow..."
mk aq srh bngn gk..
pas2 mak aq ckp
"nnt ssh nk bngn smayang isyak camner???"

"kalau x bngn sya byr RM10"
mk aq ckp "ok"
aq pown tidow...
padahal mk aq dh tau...
aq ni biler tidow jer..
x bngn2!
pas2 aq pown tidow la dngn lener...
smpai pagi ni...

biler aq bukak jer mater...
mak aq tunjukkan tpk tngnnyer kat aq...
dier tny "maner duit RM10??"
alamak kantoi...
hahahahhaha
(aq buat2 suker...)
ma.. maner la sy ader duit..

"x kirer byr gap"

"nnt biler sya bsr sya byr eh ma..."

huhuhuhuhuh
mak aq pergi ker bilik tok aq..
pas2 mk aq ceriter psl xd..

tetiber jer tok aq panggil aq..
tok aq bagi RM10 kat aq...
hahhahaha!!!!
mak aq ckp memain jerp..
tok aq kater x per...
amik jerp duit ni...
bsr2 nnt blh beli kereter "mercedis"
hahahahahhahah!!!!!
lwk  giler...

ok lah 2 jerp..
huhuhu
bye...
ASSALAMUALAIKUM........

Tuesday, 15 March 2011

teker...


2 3 kucing berlari...
berlari seekor diri...
kalau awk bijok bestari....
natang mender ni??

yuna cinta sempurna lyrics

well...
all my cousins...
i rili misshh themm...
terutamer skali yg bwh 2..

yg keduer 2 aq dh jumper mlm smalam...
g rumah tokmi...
hmmpphhh...
siap maen e book org g..
org nk maen pown dk lehhh...

yaya:yer ni baek gops arr...
perangai yer blh thn....
thp nebeng:50% (huhuhu...)
yaya jngn mrh...
thp baek:80%
blh rrr...
yer baek gops arrr... poseng
dk poseng pown 30 seng...
kenakalan:100%
hahahahaahhahah!!!!
jht punyer sepupu...
ok!!

athirah:yer ni nk kbr baek.. yer gops...
nk kabor jht.. er gops... huhuhuhu
(jngn mrh athirah..)
thp nebeng:50%
huhuhuhu....
thp baek:80%
yer pown aper kuranggggnyer...
hokni pown kire baek rrr...
kenakalan:100%
hahahahahahah!!!

sedak nggoh rr ngenak pupu aq...
bkn mender...
bosang ekpowng..
x dops kejer nk wak...
oh se g!!!!

sy:org baek 1 juta
hahahahaha...
thp jht:0%
huhuhuhu....
thp baek:1000000000000000000000000000000000%
muahahahahahahahah....
kenakalan:0%
haxhaxhaxhahxhaxhaxhaxh!!!!!!!!!!!!!!
mmg baek nggoh arr spupu ni...



ni aq punyer...
x per la... mls nk ckp..
aq raser aq x sesuai dngn dier....

nk tau camner aq dpt gmbr nni??
huhuhu...
ader ler...
kalau nk tau...
cari sendiri..

xper lah...
sini....
nnt kang nangis plak...
huish...
sebenarnyer aq dpt amik ni...
tngh dier blari aq amek ler...
2 jerp...
bknnyer aper pown..
huhuhuhu...
sajer..
nk edit gmbr dier...
bijak gak gmbr ni...
mcm nk terbang jer...
ni zareith...
tp org panggil dier JALLEH...
huhuhuhuhu

no mood...

aduh...
x der mood larr..
bkn x der mood aper..
cumer..
x der mood nk blajar~~
ARGH!!

ma suruh blajar...
x nk argh..
tp...
camner kalau semuer spupu aq berjayer??
camner erk
camner erk??
hmmmm.....
terpakselah aq blajar...

maser ni la aq kener blajar..
sbb smngt spupu aq semuenyer dh berkobar2
ergh....
x per arrr...
aq blajar arr nanti...
sbb xd aq dh blajar SN
mak aq suruh..

tkt rr psl tsunami yg menimper JEPUN
sbb airnyer dtg ker sini...
dkt pantai batu buruk...
sampai kat jln air..
ergh..
takut.... "_"

welllll...
huish... bnyknyer L
oklah... 2 jer..
bye...
ASSALAMUALAIKUM

perkenalan diriku...

olla!!
ana RUN HARIKAYS (ana punya fb)
x der ler...
sy nur syakirah....
sajer suker2!!
well...
nothing spesel ebaut mi...

im juzz a....
little cute,sweet,kind,smart,hardworking girl...
(perasan..)
xper... sy org baek jngn tkt ngan sayer....
sayer... baek,pandai,
mmg sy baek lah!!
huhuhuhuhu

nk citer aper tntg sy erk??
sy raser... sy cumer... a sing....
nk kater single x single gak...
tp sy...
xper la..
luperkan jerr..
kan skarang ni nk knl tntg sy...

ok!!
MULAKAN!
........
nk mulerkan dngn aper erk??
oklah..
sy NUR SYAKIRAH...
org yg...x cct...
(haduh2 citer bak cct la plak)
skool at sekolah yg terbaek dlm dunia
(terbaek konon rank yg ker 100)

nk tau x keputusan TOV sayer baru2 ni??
well im juzz get 3A
(nk kabor gops biar r org dk tny pown..)
A:BM (pemahaman & penulisan...)
A:BI (welll... tngk larr siaper...)
B:SN (nk kater aq ank cg sain mmg yer pown)
C: (aq x snggup untk mengatakan ni..) MT!!

bm pemahaman aq dpt 80 jerp..
(ceh..JERP konon)
bm penulisan 85
bi dpt 81 (81 jerp??)
sn dpt 68 wawawawa...
mt dh kalau C 2 mmglarr antare 40 ke atas...
mt aq dpt 54 x per la...
awl2
TOV... kire tinggi ler 2...
oklah juzz det...
ok den bye...
ASSALAMUALAIKUM...